3 Aralık 2007

Kumrulu Şair Yılmaz İmanlık Samsun İkincisi Oldu!


Eğitim-Bir Sendikasının öğretmenler arasında yaptığı anı yazma yarışmasında Kumru-Fizme'li Eğitimci, Şair ve Yazar Yılmaz İmanlık Samsun bölgesinde dereceye girerek 2. oldu. Samsun Öğretmen Evinde yapılan ödül töreninde Yılmaz İmanlık ödülünü Samsun İl Milli Eğitim Şube Müdürü Abdullah Ayrancı'nın elinden aldı. Türk Dili, Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim, Yeni Dünya, Yediveren, Erguvan, Genç Adım, Gökçe, Yakamoz gibi bir çok dergi ve gazetelerde yayınlanmış hikaye ve denemeleri yayınlanan Yılmaz İmanlık'ın "Bir Gül Diktim Yüreğime Senden" ve "İlkindi Şarkılarını Sana Bıraktım" adında iki şiir kitabı ve "Benim Büyük Dostlarım" adında bir öykü kitabı bulunuyor.*Bekir AKKAYA

15.12.2005

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...