3 Aralık 2007

İsimsiz Recep'e Cevap / Bekir AKKAYA

Sayın Bekir AKKAYA,

Kenthaber.com sitesinde aşağıda detay bilgileri bulanan yorumunuzun yayın durumu değişmiştir.

Haberin Konusu : Yaşadığını Zannetmek!
Açıklama : Recephan1’e Bekir Akkaya’dan Cevap! Recephan1@mynet.com adlı şahsın benle ilgili sözlerine cevap verip vermeme noktasında epey düşündüm. Üniversite, yol ve Kumru’ya uyum noktasındaki düşüncelerinin yorumunu okuyanlar elbette değerlendirir. Bu bir bakış açısıdır kendisi böyle düşünüyorsa bize saygılı olmak düşer. Ancak başkaları ile ilgili kanaatleri ve başkalarının yaşam durumlarına yorum getirmesi hayli ilginç. Mesela ben kümeste yaşamak istiyorsam ya da birileri Kumruyu seviyorsa bundan kime ne? Ya da recep efendinin Kumruyu sevmemesinden ya da üniversite karşı olmasından ya da beni sevmemesinden bana ne? Kimse de recep gibi düşünmek zorunda olmadığı gibi recep’te benim gibi düşünmek zorunda değildir. Medeniyet ve mürekkep yalamak
ya da entel takılmak bunları gerektirir. Gelelim şu 657 meselesine…Recep Bey kalbine dikkat etsin. Her an kalpten gidebilir. Sadece bu yazdıklarım ve çizdiklerim yüzünden 657’ye göre ödüllendirildiğimi her gelen mülki amirlerimden takdir aldığımı ve yaptığım çalışmalarımdan dolayı bütün kesimlerden ve özellikle Gurbetteki Kumrulular tarafından teşvik edildiğimi bilmesini arzu ederim. Recebin kulaktan dolma 657’sini bizim gibiler çok iyi bilir. Ve o yüzden de amirlerimizce takdir ediliriz, teşvik ediliriz. Recebe bile bizim yazılarımız ilham kaynağı olmuş, buralara yazma hevesi oluşturmuştur. Bu bile benim gibilerin bir başarısıdır. İsimsiz yazan bu şahıs bizler gibi açıkça ismini cismini yazsın da nerelerde ne kadar başarılı olduğunu görebilsek çok iyi olur. Mesela Kumru için neler yapmıştır? Hangi hayrın altına imza atmıştır? Kendisi çalışmalarını bize göndersin en ince ayrıntıya kadar buradan kendilerin ayrıntılı haberini yapacağım. Buralara sınırlı olarak yazacağına itirazlarını ayrıntılı bir şekilde göndersin sansürsüz yayınlayalım. Ama isimsiz misimsiz çok hoş bir durum değil. Üstelik gizlenme ve saklanma ihtiyacının neden yapıldığını çocuklar bile bilir. Şimdi bu mesajı okuyan insanlara soruyorum. Recep efendi “senin ne haddine diyerek ve el altından soba göstererek yazma”diyor. Şimdi sizler bana yazma ve büyük sözü dinle mi diyorsunuz yoksa “atma be recep din gardaşıyız mı” diyorsunuz…SAYGILARIMLA…Bekir AKKAYA
Tarih : 07.12.2005 04:32:08
IP : 85.103.75.163
Yayın Durumu : Yayınlanıyor


Saygılarımızla,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...