30 Aralık 2007

EY RIZA-ŞİİR-İsmet KAYMAK'tan


Bir çift söz bende söylemek istedim.
Oradan buradan çok şey duydum.
Duyduklarım bende saklıdır.
Figüranların senaryosu hayali bir yalandır.

Kimileri tuzu fazla yiyince çok susar
Suyu fazla içince karnı şişer.
Onu sağa sola boşaltmak için biraz kusar
Göle bir taş da ben attım.Bakalım ne çıkar

Topraklar,Taşlar birbirine karışmış
Yazarlar,çizerler birbirine laf etmiş
Çok güzel şiir ve yazılar ortaya çıkmış
Yazılanlar İsmet’in hoşuna gitmiş



Bu gidiş iyi gidiş.Devamı gelecek mi?
Razı mı Rıza mı?, ben onu bunu bilmem.
Elimize,belimize,dilimize sahip olalım.
Bu aşta biraz da benim katkım olsun istedim

Kendimi bilirim.Kimseye söz söylemem
Laf getirip götürenleri hiç sevmem
Çalışkan ve dürüstleri hep överim.
Yalakalardan Fizan’a kadar kaçarım.

Diyeceksin.Dünya çok geniş
Çetrefil bir yolculuğum kesinleşmiş
Yanlış şehirlere götürmesin dolmuşların
Acılarım sana iyice bol gelirmiş Rıza

Ümitsizliğimi olsun anlasana
Kültürüm bu kadar.Beni yanlışlarımla sevsene
Ben kötüyüm birazda çirkinim Rıza
Benim için kirletme aydınlığını
Islığımı duysan hemen düşürürsün Rıza

Kimseye bir sözüm olmaz benim
Öylece geldi bana ilham
Başladım yazmaya bende heman
Kimseye cevap olsun diye yazmadım inan. Ey Rıza
17.12.2007 İsmet KAYMAK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...